İzledim

Herkese merhaba,
Vize dönemini atlatmış öğrenci olarak ya kitaplara sararım ya da filmlere ki bu sefer filmleri tercih ettim. Çünkü vize döneminde bolca kitap okumuştum :)
Bakalım neler izlemişim :')




                                                ASSALAMUALAİKUM BEİJİNG

   İlk olarak Assalamualaikum Beijing adlı filmi izledim ki beğenmeyip olumsuz yorum yapanların aksine çok beğendiğim. Sadece çok hızlı gelişti her şey. Onun dışında herhangi bir kusuru yok. Bunu kusurdan sayarsak tabii. Çünkü olayların hızla gelişiyor olması izleyici çok sıkmamak açısından gayet iyi bir şey. Genel olarak bakarsak ben sevdim ^^ Sanırım sevmemin nedenlerinden biri de Endonezya yapımı bir film olması :)
   Konusunu merak edenler ve izlemek isteyenler için buyrun Tık-tık

İkinci olarak da,


   
                                                                       HEİRAN

  Heiran İran yapımlı bir film :) Uzun zamandır izlemek istediğim bir filmdi. İzlenecek filmler listeme bir sene öncesinde eklemiştim. Ancak vakit bulup izleyebildim. Film günümüz filmlerindeki ya da dizilerindeki cıvık ve yapmacık aşkların aksine saf,temiz ve masum bir aşkı konu alıyor. Çok zarif çok naif...
Ancak filmde beğenmediğim birkaç husus da yok değil. İzlerseniz belki aynı hususlar sizin de dikkatinizi çekecektir. Genel olarak güzel bir filmdi. Daha çok İran yapımlı filmler araştırmaya başlayabilirim hatta. Konuları ve işleyiş şekilleri gayet başarılı bence.
İzlemek isteyenler için buyrun Tık-tık
Şimdilik sadece bu ikisini izledim. Aranızda izlemiş olanlar varsa yorumlarınızı bırakabilirsiniz :) Şayet sizlerin de filmler hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum. Ve bir de bana önerebileceğiniz filmler de varsa yoruma bırakabilir misiniz lütfen :') Teşekkürler ♡
Hoşçakalın ^^
Sevgiler...

Yorumlar

Aslıhan T. dedi ki…
ASSALAMUALAİKUM BEİJİNG bir türlü izleyemediğim bir filmdi diğerini de sayende listeme ekledim.
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Çok sevindim :) İnşaAllah beğenirsin :)
Elif dedi ki…
İzledim ve çok beğendim bende, gerçek hayatta da olsa ya böyle sevgiler ♥
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Belki de vardır bir yerlerde :) Kim bilir?
Ya da yok mudur, bilemedim. Kendimi kandırıyor olabilirim :) Hayırlısı bulsun bizleri Elifim ♡ Şerli olanlardan Allah'a sığınırız ♡
Assalamualaikum Beijing bu filmi izleyip de beğenmeyeler mi varmış varsalar büyük ayıp etmişler muh-te-şem-diiii :) hatırladım resimleri gördüm yüzüme bir tebessüm geldi yorum yazarken çok tatlı bir filmdi çok sevmiştik kız kardeşimle :) diğerini de hala izlemedik hep görüyorum repliklerini sosyal medyada :)
Ayşenur Yılmaz dedi ki…
Bunca saçma film varken böylesi masumane bir filmi beğenmemek gerçekten ayıp. Ben de çok beğenerek ve severek izledim :) Heiran da genel olarak güzeldi lakin yazımda da belirttiğim gibi bazı detaylar beni rahatsız etti. Bu arada sevgili kız kardeşler hâlâ etkinliğe bekliyorum sizleri :)