Yeni Kitabım ♡


İslâmın Dirilişi
Herkese merhaba, 
Buraları nadiren yokluyor olsam da çok özledim. Uzun zaman oldu her zamanki gibi ve buraları kafa dağıtmak için kullananlardan oldum sanırım.
 İçinde fırtınalar esen, bir yanı buruk bir yanı ufak mutluluklar barındıran başka bir yanı yorgun, ama her daim umudu içinde barındıran bir halet-i ruhiyeye sahibim. E bu gibi durumlarda da tek sığınağı kitap olur insanın. Kitaplar...
En azından benim için öyleler.
Sizce de bu gibi durumlarda insanın en güzel sığınağı kitaplar olmuyor mu? 

Bu gece de yorulan ruhumu dinlendirmek için kitabıma sarıldım. Kitabı elime almadan önce de bir iki not düşmek istedim buralara. Kitabımdan bahsedeyim sizlere ve ufaktan kaçayım :) 

Bugün bir arkadaşımdan hediye gelen bu kitap Yusuf Kaplan hocanın tavsiye etmiş olduğu kitapların da ilki aynı zamanda. Bu listeyi not ettim defterime. Hepsini sırasıyla okumak ve en güzel şekilde istifade etmek istiyorum :) Sonucunda da sayın Kaplan hocanın "Önümüzü açacak bir öncü kuşak için" ifadesinin içerisinde yer almak istiyorum. O kadar güzel hedef ve umutlar aşılıyor ki yazdıkları bir an önce okuyup netice almayı bekliyor insan. Umarım kitapların güzellikleri bizlerde vücut bulur. 
Sizler de bu kitapların listesine ulaşmak isterseniz şuraya linkini bırakıyorum Tık-tık 
Hayırlı ve huzur dolu bir gece diliyorum. Huzuru kitaplarda bulduğunuz bir gece...
Sevgiler 



Yorumlar